מפרשי האוצר כתב:יהודה בן יעקב כתב:כמו"כ מופיע שם ספר 'אהל הערות רבותינו - קידושין', יש לתקן שם הספר: 'אהל חייא' - הערות רבותינו קידושין.
האם תוכל לציין קישור לקטע גפ"ת כלשהו שזה מופיע כך?
שקט כתב:במסכת ערובין באמצע דפי הפ' ולהלן לא מופיעים שום מפרשים
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:רעיונות שעלו במוחי:
עכשיו לומדים בדף היומי סוף פ"ד דשבת, אשר הענין שם הוא סביב הרבה פרקים וסיפורים בנ"ך. אולי מן הרצוי במצבים אלו להציב לינק להנ"ך. וכן הוא כאשר הגמרא מביאה משנה בטהרות וכדו', להציב קישור להמשנה שם. ואולי בכל ציון של המסורת הש"ס וכדו'.
עכ"פ תודה רבה על העבודה, זה באמת נהדר!
גל של אגוזים כתב:השתמשתי בזה והיא הפלא ופלא ממש אין מילים, אכן הושקע בה עבודה עצומה ו(כמעט) מושלמת
אני רוצה לקנותו, אבל כסף מנלן???
(ומ"מ אני סובר שהמחיר סביר מאד, רק מה נעשה...)
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:יש לי עוד רעיונות קטנות. כאשר פותחים מסכת שבת (עכשיו) רצוי שיהיה קישור מיד לדף היומי.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:יש לי שתי מסכים, והיה נעים לי אם הייתי יכול לפתוח את הגמרא במסך אחד והמפרשים במסך השני. כך שיהיה יותר מקום לרשימת המראה מקומות. עכשיו הכל במסך אחד, ולכן צר לי קצת המקום (א פראבלעם! די כלה איז צו שיין!) מחמת ריבוי המראה מקומות.
מפרשי האוצר כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:יש לי עוד רעיונות קטנות. כאשר פותחים מסכת שבת (עכשיו) רצוי שיהיה קישור מיד לדף היומי.
יש קישור לדף היומי מתוך המסך הראשי. גם כאשר נמצאים כבר בתוך התוכנה, אפשר לנווט לשם בקלות: לוחצים על האייקון בצורת הבית (בצד שמאל למעלה) > על האייקון בצורת הספר עם הכוכב (באותו המקום של האייקון הקודם) > על העיגול הגדול שבו מופיע הדף היומי (ראשון מבין העיגולים). שלושה קליקים פשוטים. עם בחירת הדף היומי, מגיעים למקום הקודם, עם טאב חדש שבו הדף היומי. המקום הקודם בה היה המשתמש, יופיע בטאב מצד ימין לטאב זה. וטוב מראה עיניים.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:אני לא יודע אם הציעו כבר את הרעיון הזה. בכל פעם שהתוספות מציינים גמרא אחרת, לעשות קישור להתם.
איש בער כתב:למתי בערך אמור ליכנס למפרשי האוצר סדרי זרעים וטהרות?
גמח כתב:האם יש אפשרות לחפש בתוצאות?
לדוגמא: במסכת ברכות דף מב גמ' שורה 18 התקבלו 30 תוצאות מאחרוני זמננו.
כעת אני רוצה לבדוק האם הביאו דברי הרא"ש בסוגיא. האם הדבר אפשרי?
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:אולי רצוי לעשות אפשרות הדפסה, שהאדם יוכל לבחור כמה מפרשים שיכול להדפיס דף הכנה עבור שיעור וכדו'.
ויהודא ועוד לקרא כתב:אינני יודע אם הציעו כבר (ואם שייך בכלל טכנית ) לקיים אפשרות לרכוש מסכת יחידה (ובכך גם למוכרה בשווי יחסי גבוה ביחס לכלל הש"ס)
והכרח הקניה יגבר כשהתשלום יהיה על המסכת הנלמדת ללומד.
לבי במערב כתב:כפה"נ, נהגו להניח בכאן הערות והארות על המיזם הנפלא דנן, המגדיל תורה ומאדירה באופן בל ישוער.
אגב שיטפי, ראיתי בהעברה כי ברש"י ד"ה אנפרות הא' (שבת פ, ב) העתיקו הדק"ס - כשדבריו מופנים כלפי ד"ה אנפרות הב', ושם לא העתיקוהו כלל!
ואחתום בהודאה כפולה על פועלם המבורך, אשר באמת תרומתו לעולם התורה בל תשוער במדות אנשים קרוצי חומר.
הובא שם, גבי ד"ה 'אנפרות' הא', 'קובץ שיטות קמאי' - ובו הדק"ס, שנמצא בו תיקון ל"סוד"ה אנפרות". אלא שהתיקון שייך לד"ה אנפרות הב'... (שבו איתא ברש"י 'כי ברתי' דההוא נכרי', וצ"ל 'דההוא גוי').מפרשי האוצר כתב:לא הבנתי ברור את דבריכם.
מפרשי האוצר כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:אולי רצוי לעשות אפשרות הדפסה, שהאדם יוכל לבחור כמה מפרשים שיכול להדפיס דף הכנה עבור שיעור וכדו'.
תוכל לראות שבצד ימין למעלה יש 'ספריות מפרשים'. כרטיסייה זו נועדה לשם כך, והיא בפיתוח. אי"ה עם השלמת התוכנת גם זה יתווסף בה, ברוב פאר והדר.
לבי במערב כתב:הובא שם, גבי ד"ה 'אנפרות' הא', 'קובץ שיטות קמאי' - ובו הדק"ס, שנמצא בו תיקון ל"סוד"ה אנפרות". אלא שהתיקון שייך לד"ה אנפרות הב'... (שבו איתא ברש"י 'כי ברתי' דההוא נכרי', וצ"ל 'דההוא גוי').מפרשי האוצר כתב:לא הבנתי ברור את דבריכם.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:מפרשי האוצר כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:אולי רצוי לעשות אפשרות הדפסה, שהאדם יוכל לבחור כמה מפרשים שיכול להדפיס דף הכנה עבור שיעור וכדו'.
תוכל לראות שבצד ימין למעלה יש 'ספריות מפרשים'. כרטיסייה זו נועדה לשם כך, והיא בפיתוח. אי"ה עם השלמת התוכנת גם זה יתווסף בה, ברוב פאר והדר.
תודה רבה. אם ראית פעם 'דף הכנה' של שיעור, בפרט במקומות מודרניים כאשר כל שיעור מלווה עם צילומים, תוכלו לסדר אותו באופן המועיל. אולי רצוי עם כמה 'קופסאות' בכל הדף, עם שם הספר למטה מה'קופסא', או עם פס למטה מכל מראה מקום ללא קופסאות.
וגם אולי יש הבדל בין מגידי שיעור ללומדים לבד, יש שנוח להם כך ויש שנוח להם כך.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:בערב החג העעל"ט נכנס אחד לביהמ"ד ושאל שאילה על המיזם הזה, אם אין בו משום רבית. שמשלמים דמי קדימה, ומקבלים המוצר בזול, והוא במקום שאין לו, שעדיין לא עשו את העבודה הנדרשת.
מפרשי האוצר כתב:גמח כתב:האם יש אפשרות לחפש בתוצאות?
לדוגמא: במסכת ברכות דף מב גמ' שורה 18 התקבלו 30 תוצאות מאחרוני זמננו.
כעת אני רוצה לבדוק האם הביאו דברי הרא"ש בסוגיא. האם הדבר אפשרי?
כוונתך ודאי לחיפוש טקסט. בגרסה הנוכחית עדיין אין, אבל זה כמובן בתוכנית ויושלם אי"ה עד סיום הפרויקט על כל הש"ס.
מפרשי האוצר כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:בערב החג העעל"ט נכנס אחד לביהמ"ד ושאל שאילה על המיזם הזה, אם אין בו משום רבית. שמשלמים דמי קדימה, ומקבלים המוצר בזול, והוא במקום שאין לו, שעדיין לא עשו את העבודה הנדרשת.
עשינו היתר עסקא לשם כך. אלו שאינם סומכים על היתר עסקא יוכלו לשלם כבר כעת את המחיר המלא (1830 ש"ח), ולסמוך שאכן בבוא המועד הם יקבלו את המוצר בשלמותו, בעז"ה.
ליטוואק פון בודאפעסט כתב:מפרשי האוצר כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:בערב החג העעל"ט נכנס אחד לביהמ"ד ושאל שאילה על המיזם הזה, אם אין בו משום רבית. שמשלמים דמי קדימה, ומקבלים המוצר בזול, והוא במקום שאין לו, שעדיין לא עשו את העבודה הנדרשת.
עשינו היתר עסקא לשם כך. אלו שאינם סומכים על היתר עסקא יוכלו לשלם כבר כעת את המחיר המלא (1830 ש"ח), ולסמוך שאכן בבוא המועד הם יקבלו את המוצר בשלמותו, בעז"ה.
אגב, אמר אחד בביהמ"ד, שרבית דרבנן מותר לצורך מצוה.
אמנם, חשבתי היתר אחר. מה נותנים החברה להאדם? שום כלום, לא מוצר ולא חפץ. הכל הוא דבר שאין בו ממש, ואם מישהו היה נכנס להמחשב שלכם ומוציא את המידע ללא תשלומין, לא היה גנב. ע"כ אין בו משום רבית.
וכמובן לא תסכימו לזה........
גמח כתב:מפרשי האוצר כתב:גמח כתב:האם יש אפשרות לחפש בתוצאות?
לדוגמא: במסכת ברכות דף מב גמ' שורה 18 התקבלו 30 תוצאות מאחרוני זמננו.
כעת אני רוצה לבדוק האם הביאו דברי הרא"ש בסוגיא. האם הדבר אפשרי?
כוונתך ודאי לחיפוש טקסט. בגרסה הנוכחית עדיין אין, אבל זה כמובן בתוכנית ויושלם אי"ה עד סיום הפרויקט על כל הש"ס.
מה פירוש חיפוש טקסט?
כוונתי לחיפוש בתוצאות - אלו ספרים ולא טקסט.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים